2013/04/04

...un dia vaig néixer


Un dia vaig néixer. Es veu que quan vaig néixer era molt lleig i tenia el cap lila i llarg com una esbergínia. Però després em vaig fer més guapo i per això em van portar al col·le. Vaig estudiar i en els entretemps vaig menjar piruletes, caramels i pa amb nocilla. També puré de patates. I, quan no em veia ningú, mastegava xiclets de clorofil·la. I un dia em van donar un tricicle però ara ja no el tinc. També he jugat a cartes i algun cop he fet algun viatge. Abans vestia de blau i negre i ara vesteixo de taronja. Continuo vivint, en general força alegrement, i continuo mastegant xiclets de clorofil·la. Normalment tinc son a tothora. Un dia moriré perquè no sóc diferent de ningú. I llavors ja no en mastegaré, de xiclets de clorofil·la. Però serà bonic perquè posaran cançons xules i flors de molts colors. I mentrestant m'ho estic currant perquè el dia de l'enterro vingui molta gent.
Però això ja ho escriuré en el futur.
Jordi Castells

Un dia vaig néixer. Es veu que quan vaig néixer era molt lleig i tenia el cap gros. Però desprès em vaig fer més guapo i tenia el cap ple de caragols. I em van portar al col·le. Vaig estudiar i en els entretemps vaig menjar piruletes, caramels i pa amb nocilla. També puré de patates. I quan no em veia ningú, em menjava les ungles. I un dia em van donar un tricicle però ara ja no el tinc. També he jugat amb ninos i alguna vegada he fet algun viatge. Abans vestia de blau i gris i ara vesteixo de taronja i blanc. Continuo vivint, en general força alegrement, i ja no em menjo les ungles. Normalment no tinc son a tothora. Un dia moriré perquè no sóc diferent de ningú. I llavors ja no mastegarè ni ungles ni cap cosa. Però serà bonic perquè posaran cançons xules i flors de molts colors...que m'agraden a mi molt les flors. I mentrestant m'ho estic currant perquè el dia de l'enterro vingui molta gent.
Però això ja ho escriuré en el futur... que, de moment no m'importa massa...sempre he preferit el present...
Pauet